為何選擇與通力合作?

一站式服務

如果您選擇了通力,您可以獲得所需的一切,確保從大樓的入口到目的地,全程為住戶營造順暢的客流環境。

世界一流的服務

我們全程為您提供服務和支援,從建築設計直至施工完畢,涵蓋您項目的各個階段。

百年業務歷史

一個多世紀以來,通力累積了豐富的項目經驗,從公共設施到世界最高建築物,我們都善長解決。

通力為不同類型的建築物制定解決方案

服務及支援

WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

找不到建議的國家

前往國家網站